Antena1 si-a zdrobit, in noaptea dintre ani, concurentul numarul 1, ProTV fara program special de Revelion

Mulţi români şi-au petrecut noaptea de Revelion în faţa televizoarelor, oferta fiind una pe măsură. Pe primul loc în topul audienţelor, la mare distanţă faţă de concurenţă, s-a aflat Antena 1, cu al 16-lea Revelion consecutiv prezentat de Dan Negru.

Antena 1 a avut cifre de aproape zece ori mai mari decât Pro TV la nivel național, cea mai mare diferență dintre cele două posturi din istoria măsurătorilor de audiență, scrie paginademedia.ro. Și la orașe, cifrele Antenei 1 au fost de aproape zece ori mai mari decât Pro TV. Pro TV – fără program special, doar cu filme – a fost la nivel național și la orașe pe poziția a șasea în top. Pro TV a stat mai bine pe targetul comercial, unde a fost pe locul al treilea.

Topul nopții dintre ani 2015-2016 a avut pe prima poziție Revelionul Starurilor, de pe Antena 1, la mare diferență de celelalte posturi. Pe toate targeturile, locul doi a fost al programului special al Kanal D, filmat în platoul WowBiz. Postul public a fost pe poziția a treia la nivel național și la orașe și pe locul patru pe targetul comercial.

Locuri bune pentru Național TV (cinci la orașe și pe targetul comercial) și pentru România TV (singurul post de știri cu program special, axat pe muzică populară). România TV a fost pe locul patru la orașe și cinci la nivel național.

Ca în fiecare an, a intrat în top și Etno TV – locul patru la nivel național.

Situatia arata cam asa conform paginademedia.ro:

NAȚIONAL. Revelionul Starurilor cu Dan Negru a mers pe același concept ca și anul trecut – cu mască, fără mască. Rezultatul: aproape 3,1 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la Antena 1, o cifră foarte apropiată de rezultatul anului trecut. O treime din românii care se uitau la televizor în noaptea dintre ani erau pe Antena 1 (33% cotă de piață). Pe locul al doilea a fost Kanal D, cu WowBiz de Revelion: peste 900.000 de români media pe minut.

TVR 1 a fost pe locul trei la nivelul întregii țări, urmat de Etno TV și de România TV.

Fără un program special – filme și, de la miezul nopții, un concert cu Loredana – Pro TV a fost pe locul șase, cu o medie de 325.000 de români pe post, de aproape zece ori mai puțini decât Antena 1.

URBAN. Revelionul de pe Antena 1 a avut, la orașe, aproape 1,7 milioane de telespectatori în fața televizoarelor (aproape la fel ca anul trecut). La mare distanță, pe locul doi a fost Kanal D, cu 313.000 de telespectatori. Locul trei pentru TVR1, patru pentru România TV și cinci pentru Revelionul cu Corina Chiriac de pe Național TV.

Cifrele Pro TV au fost și la orașe de aproape zece ori mai mici decât ale Antenei 1:  o medie de 176.000 de telespectatori, față de 1,7 milioane de Revelionul lui Dan Negru.

COMERCIAL. Cotă de piață de aproape 40% pentru Revelionul de pe Antena 1, ceea ce înseamnă că 40% dintre publicul între 18 și 49 de ani care avea televizoarele deschise se uita la show-ul lui Dan Negru. În număr de persoane: aproape 820.000 de telespectatori din segmentul comercial la Antena 1. Locul doi pentru Kanal D, cu 165.000 și trei pentru Pro TV, cu 122.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani pe intervalul 22.00-2.00.

media-145164247454739500

Share This:

Leave a Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *