Margareta Pâslaru, deschizătorul de drumuri la Festivalul Mamaia

În 1963, la debutul Festivalului Naţional de Muzică Uşoară Mamaia, Margareta Pâslaru avea deja 5 ani de activitate fiind o artistă recunoscută şi foarte iubită de marele public. Era anul în care tânărul absolvent de conservator Florin Bogardo a ales-o ca interpretă a debutului său componistic pe Margareta Paslaru. Despre participarea marii artiste la prima ediţie a festivalului (25-29 august 1963), Constantin Sârbu spunea : „La primul festival de muzică uşoară românească de la Mamaia, de pildă, şi-a asumat răspunderea prezentării primului cântec al celui mai tânăr compozitor „Cum e oare? „, de Florin Bogardo. Rezultatul a fost pe masura aşteptărilor. Cântecul „a prins”, iar interpreta şi-a mai adăugat la palmares un nou succes. Vocea Margaretei , care a fost distinsă şi la al doilea festival al muzicii uşoare, te însoţeşte pretutindeni, căci discurile ei sunt solicitate, cântate, difuzate prin megafoane, ascultate deopotrivă de cei aflaţi în cabanele din vârful muntelui, ca şi de cei aflaţi pe plajă de la Eforie sau Mamaia„.  Melodia « Cum e oare » a obţinut Premiu Uniunii Compozitorilor.

Palmaresul Margaretei Pâslaru la Festivalul Mamaia:
1963 – Premiul Uniunii Scriitorilor – „Cum e oare?” / Florin Bogardo/M.Fortunescu.
Menţiune – „Soarele e-ndrăgostit de Mamaia” / Dinu Serbanescu-Aurel Felea.
1964 – Menţiune – „Două rândunici” / Radu Şerban/ Constantin Cârjan.
Menţiune – „Ochii Tăi” / Gelu Solomonescu / Teodor Bals.
1965 – Premiul Radioteleviziunii – „Cu tine” / V.Veselovschi/ Aurel Storin/FestMamaia.
Menţiune – ” Seri la malul mării” / Sile Dinicu / Aurel Felea/

1969 -Premiul II – „Să nu uitam să iubim trandafirii” ; Florin Bogardo-Ovidiu Dumitru.

1970 – Premiul I „Această taină să rămână între noi”/ Radu Şerban/M.Maximilian .
1970 – Premiul II – „Mama dă-mi un sfat” /V.Veselovschi- M.Maximilian , ambele premii au fost obţinute la Festivalul Naţional de muzică uşoară Mamaia.
1973 – Premiul I” Stelele” – George Grigoriu/ A.Grigoriu si Romeo Iorgulescu.
1973 – Mentiune – „La noi” – Aurel Manolache/ Sasa Georgescu.
1973 – Mentiune – „Şi m-am trezit că te iubesc” -Temistocle Popa/
1973 – Menţiune – „Cântă un ciobănaş” – Temistocle Popa/ Aures Storin; premii acordate la Festivalul Naţional Mamaia.
1975 – Premiul I „Melodiile dragostei”– Ion Cristinoiu/ M. Dumbrava.
Premiul I” Balada”– Radu Şerban / Aurel Storin.
Premiul II – „Aici la mine acasă” – George Grigoriu/Romeo Iorgulescu, premii acordate la Festivalul Naţional Mamaia.

Citate remarcabile din presa vremii :

În emisiunea „Atentie se canta” Horia Moculescu spunea : „Mamaia s-a născut ca replică la Festivalul San Remo. În 1964 melodia „Două rândunici” (Radu Şerban şi interpretată de Margareta Pâslaru), a fost unul dintre marile succese ale muzicii uşoare româneşti”

” Saptamana culturala”  -Nr. 33 vineri 20 august 1965 menţionează melodiile interpretate de Margareta Pâslaru la cea de-a treia ediţie a festivalului (10-14 august 1965) : „Cu tine râd cu tine plâng” -Vasile Veselovschi /text: Aurel Storin,  „Până la cer” -Petre Mihăescu / text: I.Butnaru; „Seri la malul mării” – Sile Dinicu /text: Aurel Felea; „Dorule” -Temistocle Popa text:Aurel Storin;  „Ce ştii tu” – Radu Serban / text: Mihai Maximilian

” Informaţia” 13 august 1965 – A. Sandu scria : ” Soliştii vocali? S-au considerat coautori la realizarea atmosferei şi mulţi s-au achitat excelent de obligaţia rolurilor. Mă refer la Margareta Pîslaru – mai ales în melodia „Cu tine” de Vasile Veselovschi – a comunicat şi accente dramatice, deşi periculos învecinate cu melodrama. Tot descoperiri agreabile melodiile „Pana la cer” de Petre Mihăescu, interpretată cu elan de Margareta Pâslaru”.

” Informaţia” –  26 iulie 1969 – A. Sandu scria : « Margareta Paslaru atesta acum un control aproape ireprosabil al mijloacelor de expresie, o veritabila stiinta a interpretarii ce vizeaza conciziunea, precizia fiecarei intonatii, a fiecarui gest si a fiecarei miscari, in scopul comunicarii cu maxima elocventa a continutului cantecului »

« Tomis » Nr.8 august 1969 – Geo Costiniu scria „Si iată-l pe Florin Bogardo ale cărei melodii „Să nu uităm să iubim trandafirii”, şi „Ora cântecului” sunt pe buzele tuturor, acordându-i-se doar premiul II la egalitate cu confratele său de pe cealaltă listă, Vasile Vasilache Junior. Un frumos moment l-a constituit şi apariţia mult apreciatei soliste de muzică uşoară Margareta Pâslaru, care, în stilul ei propriu, a dat o interpretare de certă calitate şlagărului „Să nu uităm să iubim trandafirii” de Florin Bogardo pe versuri de Ovidiu Dumitru”.

În ” Informaţia” din  23 iulie 1970 se scria ” Partea a doua a concertului ne-a rezervat o foarte placută reîntâlnire cu Margareta Pâslaru, interpreta premiului I. Recitalul ei (susţinut în compania formaţiei instrumental-vocale „Savoy”) , ne-a prilejuit, de această dată şi ascultarea câtorva piese inedite”.

In “Saptamana”  20 august 1971 apărea scris ” O margaretă (Pâslaru)… „estivală”. Se pare că cel mai solicitat interpret de către compozitorii care participă la actuala ediţie a concursului este atât de apreciata Margareta Pâslaru”

Informatia Miercuri 18 iulie 1973 : ” As afirma că ieri s-au lansat câteva melodii valoroase, care au toate şansele să devină şlagăre. Ma gândesc la cântecele „Şi m-am trezit că iubesc”de Temistocle Popa , la antrenantul „La noi” al lui Aurel Manolache. Mă bucur să menţionez încă o dată înaltul profesionalism al interpreţilor noştri, minuţiozitatea cu care s-au pregătit (Asta mă face să consemnez cu regret dispariţia concursului de interpretare). Să notăm deci, Margareta Pâslaru, Marina Voica, Sergiu Cioiu” – Alexandru Stark
Dobrogea noua 22 iulie 1975 „Azi începe la Mamaia ediţia a X a jubiliară a Concursului naţional de muzică uşoară (…) Cunoscuta şi unanim apreciata solistă de muzică uşoară Margareta Pâslaru a participat, la aproape toate ediţiile concursului naţional de muzică uşoară. Tocmai de aceea, poate face o comparaţie cu ediţiile precedente.- Da, pot să afirm că în acest an, melodiile sunt li ele simţitor îmbunătăţite, răspunzând unei arii tematice bogate.  În ceea ce mă priveşte, voi interpreta 3 melodii, ce mi-au fost încredintate de compozitorii Radu Serban, Ion Cristinoiu şi George Grigoriu. Cântecul „Balada” de Radu Şerban îl voi cânta în duet cu Marina Voica. Aceasta îmi aminteste de faptul că, în urmăcu mulţi ani, am debutat împreună la Televiziune, cântând – tot ân duet – melodia „Pe aripa vântului”. Este dacă vreţi, o frumoasă şi plăcută „reîntălnire” în faţa aceluiaşi microfon…”

Dobrogea noua – iulie 1976 „Margareta Pâslaru debutează la Mamaia …ca poeta!   Se pare că cel mai solicitat interpret de către compozitorii care participă la actuala ediţie a concursului este atât de apreciata Margareta Pîslaru.Margareta Pâslaru ne-a declarat: pentru mine concursul Mamaia ’76 reprezintă un debut foarte important. Da. Deşi am participat până în prezent la aproape toate ediţiile, este pentru prima dată când concurez în calitate de textier. Temistocle Popa a scris muzica, iar eu versurile melodiei „Să fii învingător”. Să recunoaştem că în momentul în care am compus-o, nu ne gândeam la victoriile noastre de la Montreal, dar iată cât de bine se potriveşte!”

Scanteia joi 29 iulie 1976 : „Au fost prezenţi pe scena concursului cei mai buni solilti ai momentului actual. Dintre ei s-au detaşat Margareta Pâslaru (cu cinci piese) un exemplu de interpretare,ţinută artistică şi costumaţie de scenă”.

Detalii din parcursul Margaretei Pâslaru la Festivalul Mamaia:

La cea de-a doua ediţie a festivalului (14-19 iulie 1964), Margareta Pâslaru a fost solicitată să interpreteze în cadrul concursului de creaţie 6 melodii. Acestea sunt: „Nici o dragoste nu e ca a noastră” –H.Malineanu / text: J.Fulga; „E miraculos” -Elly Roman / text:Eugen Mirea; „Ochii tăi” – Gelu Solomonescu / text: Theodor Balc;  „Două rândunici” – Radu Serban / text: Constantin Carjan; „D” -Alexandru Mandy / text:Madeleine Fortunescu; „Ca-n prima zi” – Elly Roman, „În acelaşi an”. Margareta Pâslaru primeşte Premiul pentru interpretare.

Invitata fiind pe platourile de la Buftea în distribuţia a trei filme artistice „Tunelul” (pentru care a obţinut Premiul de debut în cinematografie  la Festivalul Pelicanul de Aur, Mamaia 1966), „Un film cu o fata fermecatoare” şi „Împuşcături pe portativ”, în anii 1966, 1967, 1968 Margareta Pâslaru nu a participat la festival.

În anul 1971 marea artista a interpretat în concursul de creaţie : ” Soarele dragostei” -George Grigoriu /text: Romeo Iorgulescu; „Zarzărul” – Aurel Manolache /text: Sasa Georgescu ; „Pentru pâine, pentru soare” – Vasile Veselovschi Jr. /versuri: Victor Bratulescu

În anul 1972 Margareta Pâslaru este marea absentă a Festivalului Mamaia  fiind din nou invitată pe platourile de la Buftea pentru filmele „Veronica” şi „Veronica se întoarce”. Legendara artistă revine în festival în 1973 fiind aleasă de mai mulţi compozitori pentru a le interpreta piesele în concurs: „Stelele” -George Grigoriu / text: Angel Grigoriu-Romeo Iorgulescu, „La noi” (Aurel Manolache / text: Sasa Georgescu ), „Cânta un ciobănaş” (Temistocle Popa) , „Şi m-am trezit că iubesc” (Temistocle Popa / text: Aurel Storin), „Nu te vreau” (Marius Teicu / text: Flavia Buref), „Seara” (Radu Serban / text:Gheorghe Valcu).

La ediţia din 1973 Margareta Pâslaru susţine un alt recital în afara concursului. De data aceasta creaţia Margaretei Pâslaru, „Dacă ai ghici” (muzica si text) s-a remarcat în mod deosebit devenind melodia anului 1974. Alte melodii din recital : „Bună dimineaţa, soare” – George Grigoriu / text: Angel Grigoriu-Romeo Iorgulescu, „Alergători de cursă lungă” – muzica si text: Margareta Paslaru, „Cu el” – Paul Urmuzescu / text: Mihai Dumbrava, „Veronica”-Temistocle Popa / text: Mircea Block, „Tarina de la Gaina” – folclor

Pentru Fesivalul Mamaia 1976, Margareta Paslaru a fost invitată să interpreteze cinci piese : „Să fii învingător”(Temistocle Popa / text: Margareta Paslaru), „Până ieri” (Horia Moculescu /text: Mihai Maximilian), „Casa mea” (Florin Bogardo /text: Alexandru Mandy), „Un roman de dragoste” (Temistocle Popa /text: Mihai Dumbrava), „Numai cerul şi pământul” (Vasile Veselovschi /text: Gheorghe Valcu)

Prin generozitatea caracteristică marilor artişti, ca o încununare a celor 50 de ani de la primul disc înregistrat la Electrecord,  marea personalitate a muzicii uşoare româneşti va acorda pentru prima dată „Premiul Margareta Pâslaru pentru originalitate interpretativă”  la ediţia din acest an a Festivalului Mamaia.

Autor: Svetlana Sabău, 3 august 2010

Share This:

Leave a Reply

4 comentarii la „Margareta Pâslaru, deschizătorul de drumuri la Festivalul Mamaia

  • 4 august 2010 la 6:39
    Permalink

    Stimata ecchipa Top Romanesc,
    Am devenit mesagerul si al unui grup de admiratori care nu au acces la internet. M-au delegat sa va felicit pentru initiativa de a publica povestea Festivalului Mamaia.
    Ca ilustrare, iata unul din momentele care au facut istorie la editia 1963 : « Cum e oare ? » in interpretarea Margaretei Paslaru. Nu intamplator versiunea lansata de legendara Margareta Paslaru a fost aleasa ca fundal muzical in deschiderea filmului premiat la Cannes « Moartea domnului Lazarescu » in regia lui Cristi Puiu

    http://www.youtube.com/watch?v=-8RKy0wsn7I

    Răspunde
  • 4 august 2010 la 8:31
    Permalink

    Bravo, Svetlana ! Felicitari pentru acest „Remember” bine venit, atat pentru admiratorii care stiu deja palmaresul iubitei noastre Margarete, dar si pentru cei mai tineri, dornici sa afle cat mai multe despre aceasta cariera de peste o jumatate de secol.
    Si nu in ultimul rand, felicit echipa Top Romanesc pentru aceasta initiativa, caci fara dansii am fi mai saraci in emotii.

    Răspunde
  • 4 august 2010 la 12:54
    Permalink

    Multumesc Svetlana!!! Multumesc Topromanesc!!!! Multumesc, pentru ca mi-am inceput ziua cantand aceste melodii (si nu ma mai opresc) si pentru ca o „revad” cu ochii sufletului pe Margareta pe scena Festivalului Mamaia!!! Frumoase si de neuitat amintiri…si toate parca au fost ieri! Mamaia era un eveniment artistic de elita pe care-l asteptam cu nerabdare, cu emotie si pentru care ne pregateam ca pentru o mare sarbatoare! Protagonistii festivalului, ne tineau cateva zile „lipiti” cu ochii de micul ecran. Asteptam aparitia Margaretei, ca pe un regal!!! Si chiar asa era!!! Ne fascina de la intrarea in scena!!! Melodiile lansate, pe care le fredonam si azi, le identificam cu Margareta. Poate, pentru faptul ca se transformau in unicat in interpretarea ei. Sper, din tot sufletul, sa reascult aceste melodii in emisiunile muzicale ale postului national de radio! Sunt melodii care au facut istorie in muzica usoara romaneasca, care au rezistat timpului si incanta si azi cu parfumul lor fermecator! Inca o data, va multumesc, pentru bucuria si seninul zilei de azi!!!

    Răspunde
  • 5 august 2010 la 9:26
    Permalink

    MARGARETA PASLARU
    (Spicuiri din presa vremii- arhiva blog)

    PRIMUL CONCURS SI FESTIVAL DE MUZICA USOARA ROMANEASCA 1963

    REMEMBER”….Era intr-o duminica 25 august 1963. Teatrul fusese botezat de ziaristi „Ovidiu”. Primul concurs si Festival de muzica usoara romaneasca aparut anume pentru a stimula activitatea creatorilor si interpretilor”.
    Cronica – 1994

    Margareta Paslaru
    Diploma de interpretare pentru melodia
    „Cum e oare?” (Florin Bogardo / text: Madeleine Fortunescu)

    Parada muzicii usoare romanesti 1968
    Margareta Paslaru
    Dar una din marile ei reusite a fost aceea de a lansa melodiile compozitorilor nostri, in prima auditie la Festivalul creatiei de muzica usoara de la Mamaia. Un risc pe care putini si-l asuma. Vorba maestrului Sile Dinicu: :Tata, e greu sa faci succes cu o melodie melodie necunoscuta….poate fi prima si ultima auditie.”
    Elly Roman
    ————–
    FESTIVALUL SI CONCURSUL DE MUZICA USOARA ROMANESCA MAMAIA 1964
    Magazin – 18 iulie 1964
    Au mai fost bisate pentru linie melodica, prospetime si optimism – piesele „Da” a tanarului compozitor A.Mandy pe versuri de M.Fortunescu, interpretat de Margareta Paslaru
    —————-
    Flacara – 18 iulie 1964
    MAMAIA CANTA
    – Cu ce ganduri ati venit la Mamaia?
    – Ce-si poate dori un cantaret, decat ca melodiile pe care le interpreteaza sa aiba succes, sa le auda cat mai repede fredonate de ascultatori? Ce-am mai adus cu mine? Dragostea pentru melodia populara si, bineinteles dragostea mea pentru mare.
    – Aparitia Dv. la televiziune, in calitate de cantareata de de muzica populara a fost o intamplare ? Cum va-ti apropiat de aceasta muzica?
    – Indragisem de mult melodiile noaste populare, mai ales pe cele ardelenesti. O data la una din repetitiile piesei „Opera de trei parale” in care Liviu Ciulei mi-a incredintat un rol, marea noastra cantareata Maria Tanase, pe care o cunoscusem atunci, m-a sfatuit sa ma apropii de muzica populara.
    Am ascultat-o, dar atunci nu am avut curajul sa apar in public. Acum insa mi-am luat inima in inima in dinti.
    Magda Mihailescu
    ————————
    MESAGERU CANTECELOR
    Margareta Paslaru, inarmata cu candoarea-i bine cunoscuta si glasul ei plin, uneori dramatic, pare ca intentioneaza sa-si imbogateasca gama mijloacelor de interpretare: ar vrea si parca nu se indura sa se desparta de dragalesenia scolaritei alintate, in favoarea unei expresivitati mai nuantate.
    Magda Mihailescu
    ———————–

    FESTIVALUL DE MUZICA USOARA ROMANEASCA MAMAIA 25-27 IULIE 1969

    Saptamana vineri 25 iulie 1969
    Melodiile prezentate in cele doua parti ale concursului de creatie vor fi sustinute de cantareti consacrati, care se bucura de aprecierea si simpatia publicului. Acestia sant: Ioana Radu, artista a poporului, Margareta Paslaru, Doina Badea, Luigi Ionescu, Aurelian Andreescu.
    Mariana Parvulescu

    Informatia -sambata 26 iulie 1969
    Iar revelatii mi se pare ca au furnizat, in special, Margareta Paslaru si Aurelian Andreescu. Margareta Paslaru atesta acum un control aproape irepresabil al mijloacelor de expresie, o veritabila stiinta a interpretarii ce vizeaza conciziunea, fiecarei miscari, in scopul comunicarii cu maxima elocventa a continutului cantecului.
    A.Sandu
    —————

    Flacara nr.741 – 1969
    – Margareta Paslaru, nu a concurat ci a fost mesagera unor cantece, mai noi sau mai vechi, carora le-a daruit farmecul personalitatii sale.

    FESTIVALUL DE MUZICA USOARA ROMANEASCA MAMAIA 1971
    (Teatrul de drama si comedie Constanta)

    Flacara nr. 844
    7 august 1971
    In ceea ce priveste pe consacrati: Le-am intalnit pe Margareta Paslaru, aceeasi inversunata a extragerii fiecarei picaturi de frumusete dintr-un cantec
    Magda Mihailescu

    FESTIVALUL DE MUZICA USOARA ROMANEASCA MAMAIA 1973

    20 iulie 1973
    Atmosfera
    Reporter: Mai incerc un test cu „Aveti emotii?” Margareta:” Am emotii desi am repetat mult, ca totdeauna de altfel”.
    Aurel Gherghel

    (Magazin 7Iulie, 1973)
    CU MARGARETA PASLARU DESPRE 15 ANI DE MUNCA
    Cei mai multi indragesc muzica usoara fara a fi docti in…meserie. Chiar fara a avea un bagaj de mii de discuri, sute deemisiuni vizionate.
    Asculta, urmaresc emisiuni fiindca ai impresioneaza ceea ce atinge ocoarda a inimii, a sensibilitatii lor, ceea ce evoca, bucura sau intristeaza,
    au preferinte, isi aleg vedetele. Criteriile sunt mai mult subiective. Dar nu-i nimic rau in asta, mai ales ca iubitorii de muzica usoara suntpretentiosi.
    Nu accepta orice, chiar cand au slabiciuni – omenesti – pentru un cantaret sau altul. Margareta Paslaru, cu farmeculei, cu originalitatea ei artistica,
    a pro-vocat multe astfel de slabiciuni, de-a lungul anilor de cand s-a facut cu-noscuta. Va amintiti? Avea 15 ani si, de atunci, au trecut tot atatia de
    cand a aparut prima oara pe ecranul televiziunii. Dar Margareta Paslaru, „Paslarita noastra”, cum i se spune – spre emotia si marea ei bucurie –
    cand e recunoscuta pe strada, se afla in preajma sarbatoririi unui jubileu. A debutat cu o melodie a lui George Grigoriu, „Chemarea marii”,
    iar acum, in recitalul festiv va figura, fireste, si o melodie a aceluiasi compozitor, de numele caruia este legata prima sa aparitie, melodia intitulata
    „Buna dimineata soare!”.
    -Sper ca putem dezvalui proiectele dv. legate de acest eveniment.
    – Ce va mai cuprinde recitalul?
    – Sa va spun intai ce imi doresc: un recital in care sa cant, bineinteles, dar sa si dansez, sa interpretez un scheci, sa pot combina totul cu proiectii
    de film, sa am un numar special de folclor, in care sa-mi acompaniez singuracantecul, la un instrument popular.
    – Cumva, un recital care sa imbine tot ceea ce stiti si va place sa faceti,
    care sa va reprezinte pe planuri multiple?
    – Aproape. Cateva dintre cantece: „Buna dimineata soare!”, de George Grigoriu, „Cu el”, de Paul Urmuzescu, melodii in prima auditie, doua compo-
    zitii proprii „Daca ai ghici”, si „Alergatori de cursa lunga”, tema din filmulVeronica, „Tarina de la Gaina”, si…altela daca s-ar putea.
    – Ce inseamna „Alergatori de cursa lunga”?…
    – Ca orice compozitie a mea, o confesiune. Imi cant mie, un dor, o speranta, un indemn. Si incerc apoi sa le impartasesc celor care ma asculta
    „Alearga, alearga / Chiar da intalnesti obstacole in cale / Alearga, alearga / Rezista oricat de greu ti-ar fi / Alearga, alearga / Si mai ales, nu te opri”.
    Camasa imi cant si le cant oamenilor. Amaraciuni, bucurii, reusite, esecuri – pestetoate trebuie sa treci, trebuie sa le invingi.
    – Intr-o foarte scurta retrospectiva a actinitatii dv., as trece premiul MIDEM.
    Discul de marmura primit la Cannes in 1969 la cea de-a III-a editie a Targului Interna-
    tional al discului si editurilor muzicale. Discul de aur primit in Romania tot in 1969.
    Premii la Festivalurile Internationale din Sopot, Tockio, Malta, 400 de reprezenta-
    tii cu „Opera de trei parale”, filme, reviste muzicale si…ce-ar mai fi?
    – Poate va intereseaza un mic balant. Am cantat peste 500 de cantece, amavut peste 2000 aparitii pe scena sau la televiziune si am inregistrat peste
    150 demelodii pe discuri.
    – Turnee?
    – In 24 de tari
    – Cine va sunt cei mai apropiati colaboratori in afara de compozitori?
    – Cuplul arhitectilor Ghitulescu. Cu ei imi desenez fiecare costum in careapar.Fiindca, vedeti, asa cum iti alegi cantecul, decorul si „lucrezi” interpretarea,
    asa iti realizezi si costumul in functie de melodie, de versuri, de ritm.
    – Cum credeti ca poate rezista anilor, un cantaret de muzica usoar
    – Muncind enorm, devenind dintr-un bun meserias, un artist. Fiindca iti trebuieani pentru asta…
    – Care este cea mai complexa modalitate artistica de exprimare pentru un interpret?
    – Recitalul complex – asa cum mi-l visez, de altfel, care ar fi de dorit sa aiba loc,anual…un recital de muzica usoara romaneasca capabil sa demonstreze
    calitatile reale ale unui interpret care se doreste artist.
    – Ce aveti in program inainte de recitalul festiv?
    – Participarea la Festivalul de muzica usoara de la Mamaia (16-22 iulie). Voi canta si in Concursul de creatie si intr-un microrecital, cu sase melodii, in afara
    concursului.
    – Nu ne ramane decat sa va uram succes si „La multi ani!”.
    – Multumesc.
    Margareta Paslaru a tinut sa multumeasca si personal, in cateva randuri alaturate,
    tuturor celor care o apreciaza.
    Lucia Manolescu
    ——————————–
    Puiu Munteanu
    (Admiratori forever…Margareta)

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *